Firma: Polityka Cyfrowa
Miejsce pracy: Warszawa
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klientów
Podstawowe zadania:
- Odbieranie połączeń telefonicznych i e-maili od klientów płatnego serwisu internetowego Polityka Cyfrowa
- Przyjmowanie reklamacji i ich rozwiązywanie
- Odpowiadanie na zapytania klientów
- Bieżące wspieranie użytkowników w korzystaniu z serwisu
- Sporządzanie raportów/sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów
- Rejestrowanie klientów w bazie danych, aktualizacja i zarządzanie bazą klientów
- Zgłaszanie wszelkich niezbędnych modyfikacji mających na celu usprawnienie funkcjonowania serwisu
Wymagania rekrutacyjne:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Komunikatywność i ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne
- Dokładność, skrupulatność i rzetelność w działaniu
- Umiejętność pracy pod presją czasu i realizacji zadań w warunkach stresu
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Znajomość obsługi tabletów i smartfonów będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- zatrudnienie na umowę zlecenie
- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia
Kontakt:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@polityka.pl w terminie do 1 marca 2013 r.
Prosimy o dołączenie do życiorysu i podpisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.